خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج – اهورا آسانسور – ۱۰ سال سابقه

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج

آسانسور یک وسیله پرکاربرد با قطعات مکانیکی است که در صورت خرابی می‌تواند خطراتی را برای افرادی که با آن جابه‌جا می‌شوند، ایجاد کند. رفع خرابی آسانسور نیز باید توسط شرکت‌های فعال در ارائه خدمات آسانسور انجام شود. اینجاست که اهمیت استفاده از خدمات مربوط به نصب و سرویس آسانسور در تأمین ایمنی آن مشخص می‌شود.

در شهر سنندج همانند شهرهای دیگر، استفاده از آسانسور در منازل و مکان‌های عمومی افزایش چشمگیری داشته و بسیاری از افراد، آسانسور را به راه‌پله‌های طولانی و خسته‌کننده ترجیح می‌دهند. خدمات آسانسور در سنندج در زمینه‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شوند که در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا می‌شوید.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

رفع خرابی آسانسور

خرابی بالابرها به هر دلیلی که اتفاق بیفتد، باید در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی آسانسور خود اقدام کنید. زیرا ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری را به وجود بیاورد. اما قبل از هر چیز بهتر است تا انواع مشکلاتی را که ممکن است برای آسانسور اتفاق بیفتند، بشناسید. این گونه بهتر می‌توانید اقدامات لازم را برای رفع خرابی آسانسور انجام دهید.

به طور کلی دلیل خرابی آسانسورها می‌تواند یکی از این موارد باشد:

  • ساییدگی چرخه فلکه: این مشکل معمولاً به دلیل تنظیم نبودن فشار سیم بکسل اتفاق می‌افتد و برای رفع آن باید فشار سیم بکسل به طور دقیق تنظیم شود.
  • عملکرد بد یاتاقان: ارتعاش موجود در موتور منجر به بروز این مشکل می‌شود که برای رفع آن لازم است تا یک جذب‌کننده القایی بر سر این جریان قرار داده شود.
  • مصرف بالای انرژی: آسانسورهای قدیمی مصرف انرژی بالایی دارند و باید سیستم آن‌ها را نوسازی کرد تا عملکرد سریع‌تر و ایمن‌تری داشته باشند.
  • قطع مکرر برق: نوسانات برق و اختلال در فعالیت موتور از دلایل رایج خرابی آسانسور است. با فناوری مادون قرمز می‌توان نوسانات دمایی و فیوزهای حرارت بالا را تشخیص داد و نسبت به رفع آن اقدام کرد.
  • زمان انتظار طولانی: قدیمی بودن سیستم آسانسور یا وجود عیب در یک رله می‌تواند زمان انتظار را طولانی کند. در این حالت باید سیستم کنترل رله به یک سیستم میکروپروسسوری جدید ارتقا یابد.
  • توقف‌های ناگهانی: مشکلات مربوط به سیستم الکتریکی این مشکل را به وجود می‌آورند که با سرویس و نگهداری به‌موقع و منظم آسانسور می‌توان از این مشکلات جلوگیری کرد.
  • برق‌گرفتگی یا آتش‌سوزی: زمانی که سیستم برق‌رسانی آسانسور فرسوده یا غیراستاندارد باشد، خطر آتش‌سوزی و برق‌گرفتگی وجود دارد که این سیستم باید ارتقا یابد.
  • قطعی مدار هنگام استارت موتور: اتصال کوتاه خازن یا سوختگی موتور منجر به بروز این خرابی می‌شوند که در صورت بروز باید عوض شوند.
  • افزایش دمای موتور: نیم‌سوز شدن موتور باعث می‌شود که جریان الکتریکی بالاتری دریافت شود. به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

خدمات آسانسور در سنندج

از زمانی که اقدام به نصب آسانسور می‌کنید تا زمانی که با خرابی آن مواجه می‌شوید، دریافت خدمات آسانسور می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. این خدمات تمامی مراحل نصب و راه‌اندازی، سرویس و نگهداری و در صورت بروز مشکل، تعمیر آسانسور را شامل می‌شوند.

در صورتی که می‌خواهید خدمات آسانسور در سنندج را دریافت کنید، باید توجه داشته باشید که روی افراد باتجربه و متخصص در این زمینه حساب کنید. تکنسین‌ها برای ارائه خدمات آسانسور، همه قطعات نصب‌شده را مورد بررسی و بازبینی قرار داده و نظارت مستمری بر عملکرد کلی سیستم آسانسور دارند.

لازم به ذکر است که زمان انجام خدمات آسانسور به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. این فاکتورها عبارت‌اند از:

  • کاربری ساختمان

هدف از نصب آسانسور هر چه باشد، بر میزان استفاده و نحوه نگهداری از آن تأثیر زیادی دارد. اینکه ساختمان مسکونی است یا تجاری و چه میزان رفت‌وآمد در آن اتفاق می‌افتد، نقش مهمی در ارائه خدمات دارد.

  • نوع آسانسور

نوع آسانسور یکی دیگر از فاکتورهای مهم در زمان اجرای خدمات آسانسور است. برای مثال، در ساختمان‌های با تعداد طبقات کم از آسانسور هیدرولیکی و در ساختمان‌های بلند معمولاً از آسانسورهای کششی استفاده می‌شود. به این ترتیب نوع آسانسور را در هنگام ارائه خدمات باید در نظر گرفت.

  • عمر و مشخصات دیگر ساختمان

زمان ساخت، توانایی در نگهداری و تحمل فشار آسانسور، تعداد طبقات و سایر خصوصیات هر ساختمان بر زمان ارائه خدمات تأثیر زیادی دارند و سرعت ارائه خدمات را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

  • میزان تخصص تکنسین‌ها

تخصص و مهارت تکنسین‌ها از آن جهت اهمیت دارد که هر چه میزان مهارت آن‌ها بیشتر باشد، سرعت ارائه خدمات هم بالاتر می‌رود و همچنین از بروز حوادث مختلف جلوگیری می‌شود.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

نصب آسانسور در سنندج

نصب و راه‌اندازی آسانسور یک کار کاملاً تخصصی است و نیاز به مهارت زیادی دارد. زیرا انواع مختلفی از آسانسورها وجود دارند که هر کدام فرایند نصب خاصی را دنبال می‌کنند. شرکت‌های مختلفی در سنندج، نصب آسانسور را به صورت تخصصی انجام می‌دهند. به طور کلی نصب آسانسور در سنندج مراحل زیر را شامل می‌شود:

مکان‌یابی آسانسور و تهیه نقشه آن

قراردادن آسانسور در یک جای مناسب از ساختمان یکی از وظایف معمار ساختمان است. بهترین جا برای نصب آسانسور، در امتداد راهرو و در نزدیکی فرود پله‌ها است. البته هر ساختمان ویژگی‌های مکان‌یابی خاص خود را دارد و تشخیص بهترین مکان برای آسانسور برعهده متخصصین است. متخصصین همچنین باید طراحی آسانسور را به گونه‌ای انجام دهند که با ساختمان موردنظر تطابق داشته باشد.

آماده‌کردن کف چاله آسانسور

این مرحله به منظور آماده‌کردن ارتفاع آسانسور تا سطح کف‌سازی است. این ارتفاع معمولاً به نوع آسانسور و مقدار وزنی که باید متحمل شود، بستگی دارد. برخی از قطعات آسانسور مانند: گاورنر، بافرها، ضربه‌گیر و سینی کابین در فضای کف چاله نصب می‌شوند.

آهن‌کشی یا نصب ریل آسانسور

این مرحله در نصب آسانسور در سنندج اهمیت زیادی دارد، زیرا مهم‌ترین مرحله از ایمنی آسانسور به شمار می‌رود. در مرحله آهن‌کشی، وزنی که آسانسور می‌تواند تحمل کند توسط نرم‌افزارهای تخصصی محاسبه می‌شود. با توجه به ظرفیتی که بالابر می‌تواند تحمل کند، چهار تا شش ستون برای آسانسور در نظر گرفته می‌شود.

مراحل بعدی نصب آسانسور در سنندج عبارت‌اند از: نصب درب طبقات، نصب قطعات آسانسور و نصب الکتریکی و برق‌کشی آن. اجرای این مراحل باید کاملاً زیر نظر متخصصان انجام شود تا منجر به بروز نقص در آسانسور نشود.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

سرویس آسانسور در سنندج

سرویس و نگهداری آسانسور بعد از نصب، مهم‌ترین عامل پیشگیری از حوادث ناگوار در بالابرها است. زیرا برای کارایی و عملکرد بهتر هر آسانسور و افزایش طول عمر آن باید مرحله سرویس را جدی گرفت. سرویس آسانسور در سنندج باید طبق چک لیست و زیر نظر متخصصین انجام شود.

اهمیت سرویس آسانسور به‌قدری است که در بسیاری از موارد با سرویس به‌موقع بالابر می‌توان از بسیاری از نقص‌ها و مشکلات بیشتر جلوگیری کرد. ممکن است آسانسور با وجود نقص کوچک مانند قبل به کار خود ادامه بدهد، اما اگر آسانسور به موقع سرویس و مشکل برطرف نشود، بعد از گذشت مدتی ممکن است مشکلات و نواقص بیشتری را به وجود بیاورد.

وقتی سرویس آسانسور در سنندج را به افراد باتجربه بسپارید، می‌توانید از ایمنی آن اطمینان کافی داشته باشید. سرویس آسانسور به‌صورت هفتگی، ماهانه و سالانه انجام می‌شود و تکنسین‌ها در هر بازه زمانی مطابق با چک لیستی که دارند، آسانسور را مورد بازبینی قرار می‌دهند. در این میان سرویس ماهانه آسانسور از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرویس آسانسور دارای مزایایی است که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تأمین امنیت و آرامش مسافران آسانسور
  • کاهش استهلاک قطعات بالابر
  • نیاز کمتر به تعمیر یا تعویض قطعات
  • کاهش هزینه‌های تعمیر
  • پیشگیری از بروز حوادث ناگوار برای مسافران

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

تعمیر آسانسور در سنندج

تعمیر آسانسور در سنندج به منظور رفع خرابی آسانسور در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود. در برخی از مواقع، بازدید از آسانسور نشان می‌دهد که یک قطعه از آسانسور نیاز به تعمیر دارد و باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام کرد. یک آسانسور به طور معمول با نگهداری و سرویس به‌موقع باید ۱۵ تا ۲۰ سال عمر کند.

اما کاربرد آسانسورها در شهری مانند سنندج با هم تفاوت دارند و گاهی برای رفع خرابی به تعمیرات نیاز پیدا می‌کنند. سؤالی که اکنون مطرح می‌شود این است که از کجا بدانیم که آسانسور نیاز به تعمیر دارد؟ در صورت مشاهده هر یک از این نشانه‌ها باید نسبت به تعمیر آسانسور در سنندج اقدام کنید:

  • سروصدای آسانسور

اگر در زمان کارکردن آسانسور با صداهای نامتعارف و عجیب مواجه شدید، این نشانه را جدی بگیرید. زیرا این صداها به شما هشدار می‌دهند که آسانسور با مشکل روبرو شده و خراب است. تشخیص دلیل سروصدای آسانسور را به متخصص آن واگذار کنید.

  • تغییر سرعت آسانسور

آسانسور به دلیل جابه‌جایی زیاد بین طبقات ممکن است دچار فرسودگی قطعات شود. این مسئله در بسیاری از موارد منجر به تغییر سرعت آن می‌شود. در این مواقع، تعمیر آسانسور ضروری است.

  • از کار افتادن گاه و بی‌گاه آسانسور

مشکل در باز و بسته شدن درب‌ها، توقف ناگهانی آسانسور و … که باعث می‌شوند آسانسور از کار بیفتد، یکی از نشانه‌هایی است که به شما می‌گوید باید به فکر تعمیر آن باشید.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

 

شرکت آسانسور در سنندج

شرکت‌های آسانسوری زیادی در شهر سنندج مشغول فعالیت هستند که می‌توانید با دریافت خدمات آن‌ها، مشکلات آسانسور منزل یا محل کارتان را رفع کنید. البته باید توجه داشته باشید که انتخاب یک شرکت معتبر که برای ارائه خدمات خود از متخصصین باتجربه استفاده می‌کند و سابقه درخشانی در این زمینه دارد، ضروری است.

در نهایت با در نظر گرفتن تمامی نکات گفته شده باید در انتخاب شرکت تولیدکننده آسانسور دقت بسیار زیادی را به خرج دهید. در صورت نصب آسانسور شما توسط افراد مجرب و متخصص، کوچک‌ترین نقصی در نصب آسانسور شما اتفاق نمی‌افتد و در کمترین زمان ممکن کار آسانسور شما به اتمام می‌رسد.

شرکت اهورا آسانسور یک شرکت آسانسور در سنندج است که با ارائه تمامی خدمات نصب، تعمیر و سرویس آسانسور در سنندج به صورت تخصصی این اطمینان را به شما می‌دهد که بهترین خدمات را دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید با مشاوره رایگان با متخصصین این مجموعه تمامی جوانب و ساختارهای مختلف را از ابتدا بررسی نموده و سپس اقدام به خرید کنید.

شرکت اهورا آسانسور خدمات خود را به صورت تضمینی به همراه خدمات پس از فروش به شما ارائه می‌دهد و شما را در هیچ شرایطی تنها نخواهد گذاشت. شما می‌توانید پس از خرید و نصب آسانسور از اهورا آسانسور برای تعمیر آسانسور در سنندج به صورت دوره‌ای به این شرکت مراجعه کنید.

از جمله خدمات اهورا آسانسور در زمینه انواع آسانسور عبارت‌اند از:

  • آسانسورهای هیدرولیکی
  • آسانسورهای کششی
  • آسانسورهای روملس
  • آسانسورهای خودروبر
  • آسانسورهای تک‌فاز و خورشیدی
  • آسانسورهای خانگی (هوم لیفت)
  • آسانسورهای پانوراما (شیشه‌ای)
  • آسانسور باربر
  • آسانسور بیماربر
  • آسانسور غذا بر
  • آسانسور معلول بر
  • انواع پله برقی
  • انواع بالابرهای صنعتی و خانگی

در نهایت قیمت آسانسور نکته‌ای است که اهورا آسانسور همواره به آن توجه ویژه‌ای دارد تا شما مشتریان عزیز بتوانید خدماتی با کیفیت را با قیمتی به صرفه دریافت کنید. شما با هر میزان بودجه و هر نوع سلیقه‌ای که دارید می‌توانید به اهورا آسانسور مراجعه کنید تا گزینه‌های انتخابی برای شما فراوان است و می‌توانید بر اساس شرایط خود خرید کنید. به همین دلایل است که اهورا آسانسور، بهترین شرکت آسانسور در سنندج است.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

خدمات مشاوره

امروزه با توجه به اینکه در عصر و دوره‌ای زندگی می‌کنیم که همه چیز در حال تغیر و تحول است، همواره نمی‌توان بدون آگاهی و گرفتن مشاوره اقدام به کاری کرد. در اصل مشاوره گرفتن قبل از انجام هر کاری می‌تواند شما را به موفقیت نزدیک‌تر کند. خرید کردن نیز یکی از مواردی است که قبل از آن باید آگاهی کامل داشته باشید، به خصوص اگر خرید و انتخاب آسانسور باشد.

شرکت اهورا آسانسور با برخورداری از کادری متخصص و مجرب با بیش از ده سال تجربه کاری در زمینه انواع آسانسور خدمات مشاوره را نیز به صورت کاملاً رایگان به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

دلایل مشاوره با تیم متخصص اهورا آسانسور

از مهم‌ترین دلایل مشاوره با این تیم برخورداری از تجربه چندین ساله آن‌هاست. به این گونه که مهندسین و تیم اهورا آسانسور دارای بیشترین تجربه در زمینه کاری خود هستند. درنیجه می‌توانند شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی نمایند.

برآورد هزینه‌ها در ابتدا بر اساس شرایط و انتخاب شما از طرف اهورا آسانسور به شما اعلام می‌شود و شما می‌توانید بر اساس قیمت ارائه شده و بودجه خود تصمیم نهایی را بگیرید.

مشاوران اهورا آسانسور با توصیه‌هایی کاربردی به صاحبان ساختمان‌های مسکونی و تجاری مناسب‌ترین راه‌حل‌ها را در اختار آنها قرار می‌دهند. اگر شما در انتخاب و خرید خود دچار ابهام هستید و نمی‌دانید چه تصمیمی صحیح است، آنها با استفاده از روش‌های حرفه‌ای و توضیح تمامی جوانب این کار را برای شما آسان خواهند کرد.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

اهمیت مشاوره آسانسور قبل از خرید

آسانسورها و سایر تجهزات حمل و نقل به شکل عمودی یک دارایی ارزشمند در ساختمان‌ها هستند، که اغلب نادیده گرفته خواهند شد. اگر به درستی مدیریت نشوند می‌توانند به یک مشکل بزرگ و گران قیمت در ساختمان برای مالکان تبدیل شوند. واقعیت آن است که اغلب شرکت‌های آسانسوری برای بدست آوردن سود خود اغلب با ارائه قیمت‌های پایین سعی در جلب مشتری دارند و در مقابل با ارائه خدماتی بی کیفیت امنیت و جان شما را به راحتی به بازی می‌گیرند.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

نکاتی که باید قبل از خرید آسانسور به آن توجه کرد

زیر سازی آسانسور

زیر سازی آسانسور در اصل به شرایط و جایگاهی گفته می‌شود که قبل از نصب آسانسور جهت آماده سازی آن انجام می‌گیرد. زیر سازی آسانسور به شرایط مختلفی بستگی دارد که انواع متفاوتی نیز دارد. به عنوان مثال زیر سازی آسانسور در ساختمان‌های تازه ساخت، زیر سازی آسانسور در ساختمان‌های آماده که از قبل جایگاه آن مشخص گردیده و در ساختمان‌هایی که جایگاهی برای نصب آسانسور در آن درنظر گرفته نشده است.

هزینه، نوع آماده سازی و مصالح مورد نیاز در هر کدام از شرایط بالا متفاوت خواهد بود که در نهایت بر اساس نوع آسانسور انتخابی نیز شرایط تغییر خواهد کرد که می‌تواند در آماده سازی زیرساز آسانسور متفاوت باشند.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

ویژگی و خصوصیات آسانسور

نکته دیگری که باید هنگام خرید آسانسور در نظر گرفته شود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات آسانسور موردنظر است. شما در ابتدا هنگام مشاوره با شرکت آسانسوری مورد نظر باید تمامی خصوصیات و انتظاراتی را که از آسانسور مورد نیاز خود دارید را با آنها در میان بگذارید تا با راهنمایی‌های صحیح آنان مناسب‌ترین گزینه را برای خانه یا ساختمان خود انتخاب کنید.

از جمله مهمترین ویژگی و خصوصیات آسانسورها عبارتند از:

  • نوع آسانسور

  • ظرفیت آسانسور مورد نظر

  • میزان سرعت آن

  • نوع کابین

  • جنس کابین

  • جنس قطعات آسانسور

  • نوع و تعداد درب آسانسور

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

میزان استفاده شما از آسانسور در طول روز

میزان یا بهتر است گفت که تعداد دفعات استفاده از آسانسور مورد نظر نیز از جمله نکات مهمی است که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید. برای مثال آسانسورهایی که به صورت خانگی نصب می‌شوند، نهایتاً ۲۰ الی ۳۰ بار در روز از آن با ظرفیت بسیار کمی استفاده می‌شوند به نسبت آسانسورهایی که در ساختمان‌های شلوغ و پر تردد نصب می‌شوند بسیار متفاوت است. در این دو نوع آسانسور شاید دارای ظاهری یکسان باشند اما ویژگی و کاربردهای متفاوتی دارند که از انتخاب قطعات و نوع آن تا هزینه نهایی بسیار متفاوت خواهند بود.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

ایمنی آسانسور

ایمنی آسانسور از جمله مهمترین و حیاتی‌ترین موردی است که باید هنگام خرید و انتخاب آسانسور مورد نیاز خود به آن توجه کنید. قبل از خرید آسانسور با شناخت ویژگی‌های ساختاری و کارکردی آن باید اطمینان حاصل کنید که آسانسور مورد نظر از بالاترین سطح ایمنی برخوردار باشد. با بالا بودن ایمنی آسانسور شما همواره سفری راحت و ایمن را تجربه خواهید کرد.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

خرید از شرکت معتبر

در نهایت با در نظر گرفتن تمامی نکات گفته شده باید در انتخاب شرکت تولید کننده آسانسور دقت بسیار زیادی را به خرج دهید. شرکت‌های معتبر از افرادی متخصص و با تجربه در زمینه نصب و اجرای آسانسور شما اقدام خواهند کرد. در صورت نصب آسانسور شما توسط افراد مجرب و متخصص موجب می‌شود که کوچک‌ترین نقصی در نصب آسانسور شما صورت نگیرد و در کمترین زمان ممکن کار آسانسور شما به اتمام برسد. شرکت اهورا آسانسور با ارائه تمامی خدمات خود به صورت تخصصی این اطمینان را به شما می‌دهد که با صرفه‌ترین خدمات را از آنها دریافت خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید با مشاوه رایگان با این افراد تمامی جوانب و ساختارهای مختلف را از ابتدا بررسی نموده سپس اقدام به خرید کنید.

شرکت اهورا آسانسور خدمات خود را به صورت تضمینی به همراه خدمات پس از فروش به شما ارائه می‌دهد و شما را در هیچ شرایطی تنها نخواهد گذاشت. شما می‌توانید پس از خرید و نصب آسانسور خود از اهورا آسانسور برای تعمیرات دوره‌ای و یا تعمیر خرابی آسانسور خود به اهورا آسانسور مراجعه کنید.

در نهایت قیمت آسانسور نکته‌ای است که اهورا آسانسور همواره به آن توجه ویژه‌ای دارد تا شما مشتریان عزیز بتوانید خدماتی با کیفیت را با قیمتی به صرفه دریافت کنید. شما با هر میزان بودجه و هر نوع سلیقه‌ای که به اهورا آسانسور مراجعه کنید گزینه‌های انتخابی برای شما فراوان است و می‌توانید بر اساس شرایط خود خرید کنید.

خدمات و پشتیبانی آسانسور در سنندج توسط تیم اهورا

صفحه اصلیتماس