آسانسور خانگی در سنندج (هوم لیفت) – اجرای ۰ تا ۱۰۰ توسط تیم حرفه ایی

آسانسور خانگی در سنندج: زمانی که به آسانسورهای خانگی فکر می‌کنید در ابتدا چه چیزی به ذهنتان خطور می‌کند؟ معمولاً زمانی که افراد به چنین وسیله‌ای فکر می‌کنند، تصور آن‌ها بر این است که باید خانه‌ای بزرگ و مجلل داشته باشند.

آسانسور در سنندجامروزه آسانسور خانگی در سنندج به یکی از قسمت‌های مهم هر خانه تبدیل شده است و دیگر فقط مربوط به ویلاهای بزرگ نیست. با وجود آسانسورهای خانگی دیگر خانه چندطبقه خود را به دلیل سختی استفاده از پله‌ها نفروشید، بلکه با این آسانسورها این دغدغه‌ها را از خود دور کنید.

شاید شما هم یک عمارت مجلل و چندطبقه داشته باشید اما آسانسورهای خانگی صرفاً برای خانه‌های چندطبقه یا بسیار مجلل طراحی نشده است. شما می‌توانید حتی برای خانه‌های ویلایی با تعداد طبقات کم هم از آسانسورهای خانگی استفاده کنید.

آسانسور خانگی در سنندج

آسانسور خانگی در سنندج

همه شما به طور معمول با آسانسورهای تجاری در ساختمان‌های عمومی و اماکن تجاری آشنا هستید. آسانسورهای خانگی نیز همان هدف آن‌ها را انجام می‌دهند و برای انتقال افراد از یک طبقه به طبقه دیگر، اما به طور خاص برای یک اقامتگاه خصوصی‌تر از ساختمان‌های تجاری و عمومی طراحی شده‌اند.

پس اگر ساکن سنندج هستید و می‌خواهید در خانه خود به‌راحتی زدن یک دکمه به طبقات بالاتر بروید و به‌خاطر استفاده از پله‌ها به پاهای خود آسیب نزنید، بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با آسانسور خانگی در سنندج آشنا کنیم.

 

*********

ویدیو : آسانسور های خانگی

 

آسانسورهای خانگی چه ویژگی‌هایی دارند؟

آسانسور خانگی در سنندج یا به‌اصطلاح Home lift، آسانسورهای جمع‌وجور با ظرفیت ۲ تا ۴ نفر هستند که برای استفاده خصوصی مناسب‎ترند. سال‌هاست که از اختراع اولین آسانسورهای خانگی می‌گذرد و همواره در بسیاری از خانه‌ها با کاربرد بی‌نظیرش سبب افزایش راحتی و رفاه اهالی خانه می‌شود.

ویژگی آسانسور خانگینصب آسانسورهای خانگی یک راه‌حل عالی برای افراد مسن و کودکان در خانه است تا بدون اختلال و مشکلات حرکتی دیگر بالا و پایین رفتن از پله‌ها برایشان سخت نباشد. یک آسانسور خانگی همچنین به استقلال تمامی افراد برای حرکت در خانه کمک می‌کند.

انواع آسانسور خانگی در سنندج (هوم لیفت)

همه آسانسورهای خانگی یک عملکرد اصلی دارند: جابه‌جایی اشخاص بین طبقات مختلف خانه. بااین‌حال در برخی موارد می‌توانند بسیار متفاوت از هم عمل کنند. برای مثال، از برخی از این آسانسورهای خانگی برای حمل افراد، برخی برای صندلی‌های چرخ‌دار و برخی نیز برای اجسام سنگین استفاده می‌شوند.

انواع آسانسور خانگیمعمولاً برای طراحی و اجرای آسانسورهای خانگی از سه نوع آسانسورهای هیدرولیکی، آسانسور پنوماتیک و آسانسورهای تک‌نفره بیشتر استفاده می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع این آسانسورها آشنا شوید.

آسانسور خانگی

آسانسور خانگی در سنندج

آسانسورهای خانگی هیدرولیکی

یکی از انواع آسانسور خانگی در سنندج، آسانسورهای هیدرولیکی هستند. این آسانسورها در بین آسانسورهای خانگی بیشترین محبوبیت را دارند. آسانسورهای هیدرولیکی خانگی همانند سایر آسانسورهای هیدرولیکی و با همان ساختار طراحی و اجرا می‌شوند.

اساس کار این دسته از آسانسورهای خانگی بر پایه جک‌های تعبیه‌شده در زیر آسانسور است که با روغن به سمت بالا یا پایین حرکت می‌کند و موجب حرکت کابین می‌شود. با این تفاوت که برای نصب این آسانسورها به چاه آسانسور کوچک‌تر و کم‌عمق‌تری نیاز است.

آسانسور خانگی هیدرولیکیمزایای استفاده از آسانسورهای هیدرولیکی

از مزایای استفاده از آسانسورهای هیدرولیکی برای هوم لیفت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تأمین امنیت افراد و به‌حداقل‌رساندن خطر سقوط آسانسور
  • حرکت بی‌صدا و آرام
  • توقف هم تراز با سطح و ملایم
  • خاموش شدن موتور در زمان حرکتِ به سمت پایین برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • طول عمر بسیار بالا به دلیل کاهش قطعات و استهلاک آن‌ها
  • پیشگیری از خطرات برق‌گرفتگی و مشکلات مشابه با قراردادن الکتروموتور درون مخزن پاورپوینت
  • خدمات سرویس‌دهی و نگهداری آسان
  • هزینه‌های خرید و نصب کمتر نسبت به آسانسورهای کششی
  • و از همه مهم‌تر، قابلیت نصب در حداقل فضا

آسانسور هیدرولیکی

معایب استفاده از آسانسورهای هیدرولیکی

یکی از مهم‌ترین معایب این دسته از آسانسورها، وجود روغن درون پیستون‌های آن است که در صورت نشتی و خروج آن سبب آلودگی محیطی و به خطر افتادن زندگی بسیاری از جانداران می‌شود. روغن درون این جک‌ها در تغییرات دما به‌راحتی واکنش نشان می‌دهد و می‌تواند عملکرد آسانسور را دچار تخلخل کند.

همچنین سرعت این آسانسورها به نسبت آسانسورهایی مانند آسانسورهای کششی کمتر است و برای افرادی که سرعت برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد، نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد. در هنگام انتخاب آسانسور خانگی در سنندج حتماً سرعت مدنظر خود را در نظر بگیرید.

معایب آسانسور هیدرولیکی

آسانسورهای خانگی پنوماتیک

آسانسورهای پنوماتیک که به آن‌ها آسانسورهای خلأ نیز گفته می‌شود، یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای آسانسور خانگی هستند. همان‌طور که از نام این آسانسورها پیدا است، اساس حرکت آن‌ها بر اساس خلأ و فشار هوا است.

آسانسورهای خلأ به آسانسورهای شیشه‌ای نیز معروف هستند که برای خانه‌های ۲ تا ۴ طبقه استفاده می‌شوند. ساختار این آسانسورها شامل یک سیلندر عمودی از جنس ورق‌های شفاف است که با مکش هوا و خلأ آن به سمت بالا و پایین، کابین را حرکت می‌دهد.

نکته قابل‌توجه این است که سرعت آسانسورهای خلأ بیشتر از ۶ متر در دقیقه است؛ همین ویژگی باعث می‌شود که قطعات آن به روغن‌کاری و نگهداری دوره‌ای نیاز نداشته باشند.

آسانسور

آسانسور خانگی در سنندج

مزایای استفاده از آسانسورهای پنوماتیک

  • قابلیت اجرا در هر نوع فضا و با حجم دلخواه
  • قابل‌استفاده برای حمل صندلی‌های چرخ‌دار
  • طراحی کابین به‌صورت شیشه‌ای
  • ایمنی بسیار بالا
  • طراحی زیبا و مدرن
  • قابلیت نصب و اجرا در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به آسانسورهای خانگی دیگر
  • قابل‌استفاده برای خانه‌های ۲ تا ۴ طبقه و برای ظرفیت‌های ۱ تا ۳ نفر
  • بدون نیاز به موتورخانه و اتاق کنترل
  • قابل‌اجرا با برق سه‌فاز و تک‌فاز
  • سرویس‌دهی و تعمیرات قطعات هر چهار سال یک‌بار
  • پرداخت هزینه کم برای نگهداری یا تعمیر

مزایای آسانسور پنوماتیک

آسانسورهای خانگی تک‌نفره

آسانسورهای تک‌نفره نیز یکی دیگر از انواع پرکاربرد آسانسور خانگی در سنندج هستند. همان‌طور که از نام این نوع آسانسور پیدا است، تنها برای جابه‌جایی یک نفر بین طبقات مختلف ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در خانه‌هایی که فضای کافی برای نصب آسانسور وجود ندارد، اجرای آسانسورهای تک‌نفره بهترین گزینه است؛ زیرا نصب آن‌ها، کم‌ترین فضای ممکن را اشغال می‌کند. برای نصب آسانسورهای تک‌نفره نیازی به چاه آسانسور، چاهک و موتورخانه نیست.

این آسانسورها بدون تخریب ساختمان قابل‌اجرا هستند. همین ویژگی منجر به افزایش محبوبیت آن‌ها شده است؛ زیرا در خانه‌های کوچک که فضایی برای راه‌اندازی آسانسور وجود ندارد هم اجرا می‌شوند.

آسانسور خانگی تک نفره

انواع آسانسورهای خانگی تک‌نفره

آسانسورهای خانگی تک‌نفره چهار سیستم متفاوت دارند:

  • آسانسور خانگی تک نفره

    آسانسور خانگی در سنندج ( تک نفره)

    آسانسورهای تک‌نفره خانگی کابل محور

  • آسانسورهای خانگی تک‌نفره زنجیر محور
  • آسانسورهای خانگی هیدرولیکی
  • آسانسورهای خانگی پنوماتیک

این دسته‌بندی به این معناست که برای طراحی آسانسورهای تک‌نفره می‌توانید از انواع آسانسورهای مختلف استفاده کنید و به همین دلیل تنوع بالایی دارند. آسانسورهای زنجیری به نسبت آسانسورهای خانگی کابلی دوام بیشتری دارند و کمتر دچار خرابی می‌شوند.

همچنین فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و نیازی به موتورخانه ندارند. درمورد آسانسورهای کابلی نیز باید گفت که می‌توانند گران‌ترین آسانسورهای خانگی باشند.

مزایای استفاده از آسانسورهای تک‌نفره

آسانسور هوم لیفت

  • حرکت آرام و بدون سروصدا
  • قابل‌اجرا با برق تک‌فاز و صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • قابلیت جابه‌جایی ۳۰۰ کیلوگرم
  • قابل‌استفاده برای ساختمان‌های قدیمی، خانه‌های دوبلکس و رستوران‌ها
  • دارای امنیت بسیار بالا

قیمت آسانسور خانگی در سنندج

اگر به فکر خرید آسانسور با قیمت مناسب هستید بهتر است اهورا آسانسور را فراموش نکنید. اگر از برخی هزینه‌های اضافی در طراحی و خرید آسانسور غافل شوید و راهنمای خرید مناسبی نداشته باشید، هزینه‌های شما افزایش می‌یابند.

نیاز به انجام تغییرات در ساختمان، قطعات موردنیاز آسانسور مانند درب‌ها، طراحی ورودی آن، نورپردازی، کف و سقف از جمله عواملی هستند که می‌توانند هزینه‌های شما را افزایش یا کاهش دهند. پس قبل از خرید آسانسور خانگی در سنندج باید این هزینه‌ها را در نظر بگیرید.

آسانسور

نصب برخی از آسانسورهای خانگی قبل از اتمام ساختمان‌سازی و برخی دیگر بعد از اتمام و سکونت در آن انجام می‌شود. به همین دلیل نوع آسانسور و تجهیزات موردنیاز برای نصب آن‌ها نیز متفاوت خواهند بود. قبل از اجرای آسانسور خانگی در سنندج باید به این مورد نیز توجه کنید.

هزینه‌های آسانسور به دلیل تغییر مداوم قیمت قطعات و کمبود برخی از قطعات وارداتی ثابت نیستند؛ بنابراین برای مطلع شدن از قیمت‌های به‌روز با اهورا آسانسور تماس بگیرید. قیمت‌های نهایی بر اساس عواملی چون نوع آسانسور، تعداد طبقات، ظرفیت، سیستم امنیتی و … تعیین می‌شود.

قیمت آسانسور خانگی

اهمیت استفاده از آسانسور خانگی در سنندج

آسانسورهای خانگی دیگر تنها متعلق به صاحبان خانه‌ها و عمارت‌های لوکس نیست. طرح‌های مدرن و مقرون‌به‌صرفه و اندازه مناسب این ماشین‌های حرکتی سبب شده تا بسیاری از افراد بتوانند آن‌ها را در خانه‌های خود اجرا کنند.

استفاده از آسانسور خانگیبه همین دلیل، مزیت‌های فراوانی برای نصب آسانسورهای خانگی وجود دارند. تعدادی از مهم‌ترین مزایای نصب آسانسور خانگی در سنندج در زیر آورده شده‌اند:

  • اضافه‌کردن آسانسور به خانه ممکن است ارزش ملک شما را افزایش بدهد؛ به همین دلیل زمانی که بخواهید ملک خود را بفروشید، ارزش بیشتری دارد و سود بیشتری نصیب شما خواهد شد.
  • استفاده از آسانسورهای خانگی زندگی‌کردن را برای شما آسان‌تر می‌کنند. استفاده از پله‌ها حمل وسایل و حتی رفت‌وآمد سخت است. اما با استفاده از آسانسور خانگی در سنندج تمامی این فعالیت‌ها آسان خواهند شد و به‌سلامتی شما نیز صدمه‌ای وارد نمی‌شود.
  • استفاده از آسانسور خانگی امنیت شما را افزایش می‌دهد. برای مثال، استفاده از پله‌ها برای افراد مسن یا کودکان خطرناک است؛ اما در صورت استفاده از آسانسور خانگی در سنندج، رفت‌وآمد برای تمام اعضای خانواده ایمن‌تر می‌شود.
  • استفاده از آسانسورهای خانگی در برخی از خانه‌های دوبلکس باعث می‌شود تا فضای خانه شما کمتر اشغال شود. نصب آسانسور خانگی به نسبت راه‌پله‌های استاندارد کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کند.
  • آسانسورهای خانگی به شما اجازه می‌دهند تا در زمان خود پیر شوید. تا زمانی که از آسانسور برای رفتن به طبقات بالا و پایین استفاده می‌کنید، دیگر دچار مشکلات حرکتی نخواهید شد.

آسانسور برای راحتی کهولت سن

تفاوت آسانسور خانگی و تجاری

آسانسورهای خانگی و تجاری از نظر اندازه، وزن و ظرفیت متفاوت هستند. اما از نظر ایمنی و هدف، عملکرد آنها شبیه به هم است. اگرچه آسانسورهای خانگی کوچک‌تر هستند و از قطعات کمتری برای ساخت آن‌ها استفاده شده است.

اما همان امنیت بالا را برای شما فراهم می‌کنند. نصب آسانسورهای تجاری به دلیل اندازه و ظرفیت بالا به قطعات بزرگ‌تر و بیشتری نیاز دارند؛ درنتیجه زمان ساخت و نصب آن‌ها نیز بیشتر از آسانسورهای خانگی خواهد بود.

آسانسور خانگی

آسانسو خانگی

یکی دیگر از تفاوت‌های عمده در آسانسورهای خانگی و تجاری سرعت آن‌هاست. سرعت تعبیه شده برای آسانسورهای تجاری به دلیل استفاده بیشتر و صرفه‌جویی در زمان است. پس در هنگام خرید آسانسور خانگی در سنندج این موضوع را در نظر داشته باشید.

چه مدت طول می‌کشد تا یک آسانسور خانگی نصب شود؟

زمان نصب و اجرای آسانسور خانگی در سنندج بسته به کارهای ساختمانی، نوع آسانسور انتخابی شما و محل نصب آن، متفاوت است. شرکت اهورا آسانسور با افتخار به شفافیت در عمل خود این تعهد را می‌دهد که سفارش موردنظر شما در کمترین زمان ممکن آماده خواهد شد.

این شرکت برای اجرای پروژه‌های خود طبق برنامه‌ریزی عمل می‌کند؛ کارشناسان اهورا آسانسور از ابتدای پروژه جدول زمانی مشخصی را از زمان طراحی تا تحویل و نصب آسانسور به شما ارائه خواهند داد.

زمان نصب آسانسور خانگی

محل مناسب آسانسور خانگی در کجای خانه است؟

در حالت کلی برای محل نصب آسانسور خانگی محدودیتی وجود ندارد. نصب آسانسور خانگی در سنندج اغلب بر اساس چیدمان شخصی و به سلیقه شما انجام می‌شود. در برخی موارد آسانسورهای خانگی را در قسمت مرکزی خانه قرار می‌دهند.

اما این موضوع برای خانه‌های کوچک صدق نمی‌کند و بهتر است که آسانسور کنار دیوار نصب شود. آسانسورهایی که به چاه نیاز دارند باید در قسمتی از خانه قرار بگیرند که چاه آسانسور و تجهیزات آن در گاراژ یا انباری قرار بگیرد تا فضای خانه شما نیز حفظ شود.

محل مناسب آسانسور

آسانسور خانگی در سنندج

نوع آسانسور بر فضای نصب آن تأثیر زیادی می‌گذارد. برای مثال، یک آسانسور ویلچر بر نسبت به یک آسانسور تک‌نفره به فضای بیشتری نیاز دارد. به طور معمول فضای موردنیاز برای نصب یک آسانسور خانگی در سنندج حدود ۶ تا ۷ فوت ارتفاع و بین ۳ تا ۵٫۵ فوت عمق دارد.

 

در نهایت

آسانسورهای خانگی، ماشین‌های حرکتی هستند که خانه شما را به محیطی بهتر و لوکس‌تر تبدیل می‌کنند. این آسانسورها چندین بخش متفاوت دارند که هماهنگ با هم کار می‌کنند تا یک جابه‌جایی بین طبقات را برای شما فراهم کنند.

ایمنی آسانسورهای خانگی در سنندج بسیار بالا است و به‌جرئت می‌توان گفت که سقوط در آن‌ها صفر است. با آسانسورهای خانگی، خانه خود را مدرن کنید. امیدواریم با مطالعه این مطلب و درک آن مطمئن شوید که بهترین آسانسور را برای منزل یا محل کار خود انتخاب می‌کنید.

خرید آسانسور خانگی

نصب آسانسور خانگی در سنندج را به اهورا آسانسور بسپارید

شرکت مهندسی اهورا آسانسور تولیدکننده انواع آسانسورهای خانگی، صنعتی و تجاری است که با بیش از ده سال تجربه کاری، خدمات خود را به شما ارائه می‌دهند. ازاین‌رو بهترین گزینه در هنگام خرید آسانسور خانگی در سنندج به شمار می‌رود.

نصب آسانسوراهورا آسانسور با برخورداری از افراد باتجربه و متخصصین مجرب تمامی سفارش‌های شما را از مشاوره، طراحی و ساخت گرفته تا اجرا و نصب آن به‌صورت تخصصی و اصولی انجام می‌دهد. ارائه خدمات آسانسورهای خانگی نیز یکی دیگر از خدمات بی‌نظیر این شرکت است.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان اهورا آسانسور با این شرکت تماس حاصل فرمایید و یا با مراجعه به سایت اهورا آسانسور و مشاهده نمونه کارهای آن‌ها با کارشناسان اهورا در تماس باشید.

 

همچنین شما کاربران عزیز میتوانید از سایر خدمات ارائه شده توسط گروه اهورا آسانسور بهرمنده مند شوید، از جمله :

آسانسور گیرلس
آسانسور کششی
آسانسور غذابر
آسانسور معلول بر
آسانسور شیشه ای
آسانسور خودروبر
آسانسور خورشیدی
پله برقی
آسانسور باربر
آسانسور صنعتی
آسانسور هیدرولیک
صفحه اصلیتماس