آسانسور خودروبر در سنندج – بهترین مدل های ۲۰۲۲ + لیست قیمت

آسانسور خودروبر در سنندج

تا چند قرن گذشته شاید فکرکردن به اینکه مردم با اتاقک‌های برقی در کمترین زمان ممکن به بلندای یک ساختمان برسند، تصوری بیش نبود؛ چه برسد به اینکه ماشین‌ها را به بلندای ساختمان‌ها فرستاد. آسانسور خودروبر در سنندج یکی از خدمات شرکت اهورا آسانسور در این زمینه است.

آسانسور خودروبر

تکنولوژی و پیشرفت صنعتی همه چیز را تحت‌تأثیر خود قرار داده است و توانسته است تا زندگی انسان را بسیار متحول‌تر از گذشته کند. امروزه دیگر سوارشدن بر آسانسور چیز عجیبی به‌حساب نمی‌آید چه برسد به سوارشدن ماشین‌ها درون آن.

 

*******

ویدیو : آسانسور خودروبر در سنندج

 

 

دلیل استفاده از آسانسور خودروبر در سنندج

افزایش شهر نشینی و جمعیت منجر به افزایش ساخت و ساز در مناطق شهری شد؛ درنتیجه مردم در شهرها و محلات مختلف با کمبود جا برای قرار دادن ماشین‌های خود مواجه شدند. به همین دلیل انواع پارکینگ‌های طبقاتی در ساختمان‌های بلند بوجود آمدند.

استفاده از آسانسور خودروبر

شاید همین دلیل کمبود جا برای ماشین‌ها و فرستادن آنها در کمترین زمان ممکن به بالاترین طبقه یک ساختمان دلیل اختراع چنین وسیله کاربری بود. در برخی موارد نیز مردم با رجوع به پارکینگ‌های طبقاتی ماشین‌های خود را به شیوه‌ای نادرست پارک می‌کردند.

 سپس برای برخی دیگر مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کردند و تا بازگشت راننده یا جابه‌جایی ماشین باید زمان زیادی انتظار می‌کشیدند. اما با آمدن آسانسور خودروبر در سنندج، تمامی مشکلات مربوط به زمان و مکان از بین رفت.

استفاده ازآسانسور خودروبر

آسانسور خودروبر چیست؟

امروزه دوره ماشین‌آلات و زندگی مدرن است. زندگی که انسان‌ها کمترین دخالت را در انجام آن دارند و اغلب کارها با ماشین‌آلات مختلف انجام می‌‌شود. تنها یک قرن است که ماشین‌آلات صنعتی و وسایل نقلیه موتوری اختراع شده‌اند و چند دهه است که توانسته‌اند به بخش مهمی از زندگی انسان‌ها تبدیل شوند.

 

آسانسور خودروبر

بنابراین شهرها متناسب با چنین جمعیت و خودروهایی طراحی نشده بودند درنتیجه با شلوغ شدن و بزرگ‌شدن شهرها فضا به موضوع مهمی تبدیل شده است که باید به طور مؤثر از آن استفاده کرد. همچنین باید راه حلی را برای طراحی مجدد فضا پیدا کرد.

آسانسور خودروبر یکی از زیر مجموعه‌های انقلابی است که به ما کمک می‌کند تا با ایده‌ها و پروژه‌های بدیع و خلاقانه از فضا به طور ارزشمندی استفاده شود. آسانسور خودروبر در سنندج بنا بر وزن و اندازه خودروهای مختلف طراحی شده‌اند.

 با این آسانسورها به‌راحتی می‌توان ماشین‌ها را به طبقات بالایی یک ساختمان انتقال داد. به همین دلیل طراحی آسانسور خودروبر در سنندج بیش‌ازپیش اهمیت یافته است.

آسانسورهای خودروبر در چه جاهایی کاربرد دارند؟

آسانسور خودروبر در سنندج برای اهداف و کاربردهای مختلفی استفاده می‌شود. طراحی این ماشین‌ها برای حرکت عمودی خودروها در ساختمان‌های مختلف به معماران کمک میکند

آسانسور خودروبر

  • آسانسور خودروبر برای اقامتگاه‌های بزرگ و شلوغ
  • بالابرهای خودرو برای ویلاهای خصوصی
  • آسانسور خودروبر در کارخانه‌ها
  • آسانسور خودروبر برای پارکینگ
  • اگر فضای یک ساختمان یا خانه‌ای دارای فضای کافی برای عبور ماشین به طبقات بالایی به‌صورت مارپیچی نیست، آسانسورهای خودروبر بهترین طراحی و راه‌حل برای حمل‌ونقل عمودی آنها هستند.

 

مزیت آسانسور خودروبر در سنندج

ازآنجاکه آسانسورهای خودروبر دارای مزیت‌های بی‌شماری ازنظر عملکرد هستند، همواره راه‌حل‌های فوق‌العاده‌ای برای حفظ زیبایی معماری ساخت‌وساز نیز به شمار می‌روند. زمانی که در ساختمان یا منزل خود از آسانسور خودروبر استفاده می‌کنید فضای زیادی برای شما باقی می‌ماند که می‌توانید برای محوطه‌سازی یا اهداف دیگر از آن استفاده کنید.

مزایای آسانسور خودروبر

اگر یک آسانسور خودروبر را در یک ساختمان به‌جای پارکینگ انتخاب کنید، این کار فضای بیشتری را برای شما ایجاد می‌کند تا برای بسیاری از اهداف دیگر طراحی کنید. این یک مزیت مهم آسانسور خودروبر در سنندج است؛ زیرا شهر سنندج فضای کافی برای پارکینگ ندارد.

دنیای مدرنی که در آن زندگی می‌کنیم ارزش زیادی برای وسایل نقلیه قائل است که در آن ایمنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پارکینگ‌های بسته راه‌حل‌هایی ایدئال برای محافظت از خودروها در برابر سرقت، یا همچنین در شرایط خارجی مانند نور خورشید، باران، برف یا بادهای شدید هستند.

آسانسور خودروبر به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی به محل پارکینگ ماشین خود برسید. همچنین برای خانه‌های مستقل ایمنی بیشتر را برای شما فراهم می‌کند زیرا شما می‌توانید ماشین خود را در مکانی ناشناخته مانند زیرزمین نیز پنهان کنید.

روش‌های نصب آسانسور خودروبر در سنندج

نصب آسانسور خودروبر

  • نصب مستقیم از زیر
  • تعداد چک موردنیاز: ۲
  • انبار چاهک حدود mm5000* mm3000
  • نیاز به حفر چاه در حدود ۲ متر کمتر از طول مسیر
  • نصب مستقیم از بغل
  • نصب غیرمستقیم
  • نیاز به عرض چاه بیشتر
  • تعداد جک موردنیاز: ۲ عدد
  • چاهک آسانسور در حد معمول
  • بدون نیاز به حفر چاه برای جک
  • نیازمند به کاراسلینگ و سیستم پاراشوت

فضای موردنیاز برای آسانسورهای هیدرولیک خودروبر

باتوجه‌به تنوع آسانسورهای هیدرولیک، ابعاد چاه و کابین را برای آسانسورهای خودروبر که یکی از متداول‌ترین نوع آسانسورهای هیدرولیک هستند، مورد بررسی قرار می‌دهیم. نحوه اتصال جک مطابق با شکل ذیل، به طور مستقیم جک از زیر است:

فضای مورد نیاز آسانسور خودروبر

به طور معمول آسانسورهای خودروبر دارای ظرفیتی بین ۵/۲ تا ۷ تن هستند که دارای حداکثر ۵/۸ متر طول برای جک تک‌مرحله‌ای (Stage1)، ۱۲ متر طول برای جک تک‌مرحله‌ای دوتکه از نوه جک از زیر مقدور هستند.

ولی در صورت استفاده از سیستم ۲-۱ امکان اجرای این‌گونه آسانسورها تا حدوداً ۳۰ امکان‌پذیر است. ابعاد کابین در آسانسور خودروبر معمولاً به عرض ۲۲۰ تا ۲۸۰ سانتیمتر و عمق ۴۵۰ تا ۶۰۰ سانتیمتر است.

فضای موردنیاز برای چاه آسانسور خودروبر به‌صورت زیر است:

۱۰۰ تا ۵۰ + عرض کابین = عرض چاه cm  (متناسب با نوع در آسانسور)

۵۰ تا ۳۰ + عمق کابین = عمق چاه  cm

فضای لازم برای آسانسور خودروبر

انواع آسانسور خودروبر در سنندج

در ساخت آسانسور خودروبر از طراحی انواع آسانسورهای مختلف استفاده می‌کنند. هرکدام از این آسانسورها برای چنین کاربردی دارای مزایا و معایبی هستند که هرکدام در شرایط و موقعیت‌های خاص قابل نصب خواهند بود. در زیر انواع آسانسور خودروبر در سنندج شرح داده شده است:

انواع آسانسور خودروبر

  • آسانسورهای هیدرولیکی

در این دسته از آسانسورها حمل و حرکت آسانسور خودروبر بر پایه جک هیدرولیکی صورت می‌گیرد. جک‌های تعبیه شده ممکن است در بغل یا زیر آسانسور قرار بگیرند. در آسانسورهای هیدرولیکی با اتصال جریان برق به موتور آسانسور سبب حرکت پیستون‌های آسانسور می‌گردد و با حرکت آنها دریچه روغن باز و با بالا آمدن روغن درون آنها کابین به سمت بالا حرکت می‌کند.

مزایای آسانسورهای هیدرولیکی خودروبر

مزایای آسانسور خودروبر هیدرولیکی

  • آسانسورهای خودروبر هیدرولیکی دارای سروصدای کمتری هستند.
  • حرکتی نرم و روان دارند و متناسب برای افرادی است که از سوارشدن درون آسانسور ترس دارند.
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی دیگر از مزیت‌های آنهاست.
  • برای نصب به فضای کمتری نیاز دارند درنتیجه در فضای ساختمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد.
  • برخورداری از تجهیزات ایمنی و استاندارد
  • برخورداری از ترمز ایمنی خودکار جهت جلوگیری از سقوط کابین
  • دارای درهای دوجداره و بسیار محکم
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • دارای سیستم هوشمند نشانگر موقعیت خودرو

معایب آسانسورهای هیدرولیکی خودروبر

آسانسورهای هیدرولیکی دارای محدودیت حرکتی هستند و نمی‌توان از آنها برای ساختمان‌های بلندتر از سه طبقه استفاده کرد. همچنین از طرفی برای چاه آسانسور نیاز به فضایی مجزا در زیر آسانسور هست که در ساختمان‌هایی که کمبود فضا وجود دارد نصب آن را نیز دچار مشکل خواهد کرد.

معایب آسانسور خودروبر هیدرولیکی

  • آسانسورهای کششی

آسانسورهای کششی نیز دسته‌ای دیگر از آسانسورهای خودروبر هستند که به دودسته آسانسورهای کششی گیربکس دار و بدون گیربکس (گیرلس) تقسیم‌بندی می‌شوند. با تأمین انرژی نیرومحرکه این آسانسورها یعنی موتور آسانسور چرخه‌ای تعبیه شده در بالای آسانسور به حرکت درآمده و با کشیدن طناب سبب حرکت کابین آسانسور می‌شوند.

آسانسور کششی خودروبر

تفاوت این دو نوع آسانسور کششی قرارگرفتن گیربکس مابین طناب و نیرومحرکه آسانسور است که حرکت و ارتفاع آسانسور را محدودتر می‌کنند.

مزایای آسانسورهای کششی خودروبر

استفاده از ساختار کششی برای آسانسورهای خودروبر یعنی محدودیتی برای شما در ارتفاع و سرعت وجود نخواهد داشت. استفاده از این آسانسورها برای طبقات بالای سه طبقه و بلندترین ساختمان‌ها نیز مناسب خواهد بود.

مزایای آسانسور کششی خودروبر

البته ناگفته نماند آسانسورهای کششی خودروبر دارای امنیت بالایی هستند و برای نصب و راه‌اندازی آن نیز نیازی به کندن چاه آسانسور زیر آن وجود ندارد.

  • آسانسورهای مغناطیسی

آسانسورهای مغناطیسی در مقابل آسانسورهای هیدرولیکی قرار دارند. نحوه کار این دسته از آسانسورها نیز بر اساس ایجاد میدان مغناطیسی و القای جریان برق به سیم‌پیچ‌های اطراف کابین است. با اتصال جریان برق به موتور آسانسور یک میدان مغناطیسی دائم ایجاد می‌شود که سبب حرکت و کنترل آسانسور می‌شود.

آساسنور مغناطیسی خودروبر

مزایای آسانسور مغناطیسی خودروبر

آسانسور مغناطیسی خودروبر

 

  • آسانسورهای مغناطیسی دارای بیشترین امنیت به نسبت سایر رقبای خود دارد.
  • برای نصب آن به کمترین فضای ممکن نیاز است و فقط با یک تکیه‌گاه مانند دیوار و نصب ریل‌های آن روی دیوار قابل‌اجرا هستند.
  • بر خلاف آسانسورهای هیدرولیکی فاقد هرگونه وزنه و کابل‌های فولادی هستند.

معایب آسانسورهای مغناطیسی خودروبر

به‌عنوان تنها معایب آسانسورهای مغناطیسی خودروبر می‌توان به هزینه بالای آنها اشاره کرد. این آسانسورها دارای قیمت بسیار بالاتری به نسبت آسانسورهای هیدرولیکی و کششی هستند.

معایب آسانسور مغناطیسی خودروبر

طراحی و اجرای آسانسور خودروبر در سنندج

نحوه طراحی و اجرای آسانسور خودروبر در سنندج بر اساس شرایط و موقعیت و همچنین نوع آسانسور خریداری شده متفاوت هستند. طراحی و اجرای آسانسورهای خودروبر می‌توانند به شکل زیر باشند:

طراحی و اجرای آسانسور خودروبر

  • قیچی

  • مستقیم مرکزی

  • لیفتراکی

  • دوبل بغل

در آسانسورهای مستقیم از بغل به دو عدد جک هیدرولیکی و همچنین حفر چاه آسانسور به طول ۲ متر نیاز است. اما در مقابل روش‌های غیرمستقیم باید عرض چاه بیشتر باشد و به سیستم‌های پاراشوت و کاراسلینگ نیز نیاز است.

 

آسانسور خودروبرویژگی‌های آسانسورهای خودروبر

آسانسورهای خودروبر به طور معمول دارای سرعت استاندارد ۲/. متر بر ثانیه تا ۶/. متر بر ثانیه هستند. میزان برق موردنیاز برای تأمین نیرومحرکه آسانسورهای خودروبر برق سه‌فاز است به همین دلیل امروزه در ساخت آسانسورها از ساختارهای هوشمند و مقرون‌به‌صرفه جهت صرفه‌جویی در مصرف برق استفاده می‌کنند.

ویژگی آسانسور خودروبر

ابعاد اتاقک آسانسورهای خودروبر ازآنجاکه برای حمل انواع ماشین‌های سواری مورداستفاده قرار می‌گیرد حدوداً ابعادی با ۲٫۵ تا ۳ متر در ۴٫۵ تا ۶ متر دارند که در آسانسورهای مختلف دارای ظرفیت حمل ۲٫۵ تا ۷ تن وزن را دارند.

آسانسور خودروبر در هنگام قطع برق

آسانسورهای خودروبر عمدتاً دارای ویژگی‌های مشابه با سیستم‌های آسانسور معمولی هستند. اما در برخی موارد این آسانسورها را با سایرین متفاوت عمل می‌کنند. در صورت خاموشی یا اتلاف ناخواسته انرژی، آسانسورهای معمولی گیر خواهند کرد.

 همچنین افراد درون آن برای خروج از کابین آسانسور نیاز به کمک دارند چراکه خود به‌راحتی قادر به انجام این کار نخواهند بود. اما ازآنجایی‌که در صورت قطعی برق نمی‌توانید ماشین را از آسانسور بیرون بیاورید، در این کابین‌ها اقدامات احتیاطی و امنیتی بیشتری تعبیه شده است.

اگر در زمان کار آسانسورهای خودروبر خاموش شوند افراد درون کابین نمی‌مانند. اکثر آسانسورهای طراحی شده برای حمل خودرو دارای واحدهای قدرت کمکی (UPS) در ساختار خود هستند. این واحد انرژی کافی را برای بالابر تا زمان فرود و باز کردن درها فراهم می‌کند.

کارکرد آسانسور خودروبر هنگام قطعی برق

همچنین در این دسته از آسانسورها اقدامات امنیتی دیگری مانند زنگ‌های هشدار صوتی و تلفن وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد با مرکز عملیات تماس بگیرند. از طرفی امکان نصب ژنراتور در پروژه آسانسورهای خودروبر در صورت نیاز وجود دارد.

این سیستم به آسانسور کمک می‌کند تا در مواقعی که به دلیل قطعی برق کابین از حرکت می‌ایستد به طور عادی کار کند. در ساخت آسانسور خودروبر در سنندج نیز از این سیستم استفاده می‌شود.

عملکرد آسانسور خودروبر هنگام قطع برق

مشکلات آسانسور خودروبر در فصل سرما

درصورتی‌که آسانسور خودروبر شما داخل ساختمان باشد، در شرایط آب‌وهوایی بد مانند برف‌وباران یا دمای خیلی پایین، با مشکلی مواجه نخواهد شد. اما اگر سیستم بالابر خودروبر بیرونی باشد، هم برای کاربران و هم طراحان اقدامات احتیاطی وجود خواهد داشت که باید در نظر گرفته شود.

آسانسورهای خودروبر وزن زیادی را تحمل می‌کنند بنابراین در اکثر آنها از آسانسورهای هیدرولیکی استفاده می‌شوند. در اکثر واحدهای کنترل هیدرولیک آسانسور خودروبر مجهز به سیستم گرمایشی به‌منظور گرم نگه‌داشتن روغن سیستم آن هستند.

مشکلاتآسانسور خودروبر در فصل سرما

این اقدامات از یخ‌زدگی و توقف بالابر جلوگیری خواهد کرد. این سیستم گرمایشی از واحدهای حیاتی آسانسور در مقابل بارش برف نیز محافظت خواهد کرد. همچنین برای مدل‌های مسکونی آسانسور گاراژ که در محیط‌های بیرون خانه نصب می‌شوند.

با استفاده از مقاومت‌های گرمایشی در زیر سنگ‌فرش کف آسانسور از تجمع برف‌ویخ زدگی آن جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر سیستم‌های گرمایشی می‌توان در برخی موارد نیز از روغن‌های مخصوص که در دماهای پایین بدون تغییر هستند استفاده کرد.

مشکلاتآسانسور خودروبر در فصل سرما

قیمت آسانسور خودروبر در سنندج

هزینه خرید و نصب آسانسور خودروبر در سنندج به نسبت آسانسورهای حمل افراد کمتر است. از طرفی روش‌ها و طراحی مختلف برای نصب آسانسورها خودروبر در سنندج می‌توانند بر روی قیمت آنها نیز تأثیرگذار باشند.

قیمت آسانسور خودروبر

مهم‌ترین عامل در صرفه‌جویی در هزینه‌های شما این است که انتخاب صحیح داشته باشید و بنا بر موقعیتی که دارید آسانسور خود را انتخاب کنید. برای مثال برای ساختمان‌های مسکونی و گاراژهایی که دارای طبقات کمتری هستند می‌توانید از آسانسورهای هیدرولیکی استفاده نمایید.

برای ساختمان‌های بلند و پرتردد نیز مانند پارکینگ‌های طبقاتی از آسانسورهای کششی گیرلس برای حمل خودرو استفاده کنید. به‌طورکلی هزینه نهایی مربوط به آسانسور خودروبر در سنندج می‌تواند بر اساس موارد زیر محاسبه شود:

  • هزینه‌های آماده‌سازی محل نصب آسانسور که بر اساس نوع آسانسور می‌تواند شامل طول و عرض چاه آسانسور و آهن‌آلات موردنیاز برای آماده‌سازی کف باشد.
  • هزینه نصب چهارچوب آسانسور که بر اساس تعداد طبقات می‌تواند قیمت‌های مختلفی را نیز برای شما دربر داشته باشد.
  • هزینه‌های نصب
  • قیمت آسانسور خودروبرهزینه‌های مربوط به درب و اتاقک آسانسور

 

ازآنجاکه بر اساس موتورهای موجود قیمت ثابتی برای آسانسور خودروبر در سنندج وجود ندارد، می‌توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت روز آن با اهورا آسانسور تماس بگیرید. هنگام خرید آسانسور از شرکت انتخابی مراقب خدمات پس از فروش آنها نیز باشید.

به این معنا که به شرکتی مراجعه کنید که بتواند خدمات پس از فروش مانند سرویس‌های دوره‌ای و فروش قطعات جانبی را نیز به شما ارائه دهد. همچنین میزان امنیت تأمین شده برای آسانسور را به‌خوبی بسنجید و از میزان آن اطمینان حاصل کنید.

جمع‌بندی

امروزه به دلیل نحوه زندگی در ساختمان‌های بلند و کمبود فضا برای قراردادن وسایل حمل‌ونقل استفاده از پارکینگ‌های طبقاتی بسیار رایج شده است. استفاده از آسانسور خودروبر در سنندج می‌تواند سرعت روند کار را بیشتر و در زمان شما صرفه‌جویی کند.

آسانسور خودروبر

همچنین بدون رانندگی در چنین طبقاتی ایمنی خود و ماشینتان را نیز حفظ خواهید کرد. آسانسور خودروبر در سنندج در انواع و طراحی‌های مختلفی ساخته می‌شوند که کاربردهای گوناگونی نیز دارند. بیشترین آسانسورهای مورداستفاده برای حمل خودروها آسانسورهای کششی و هیدرولیکی هستند که هرکدام برای شرایط خاصی نیز مناسب‌ترند.

ارائه آسانسور خودروبر در سنندج

شرکت فنی مهندسی اهورا آسانسور همواره باتکیه‌بر تکنولوژی روز دنیا و با به‌کارگیری نیروهای متخصص و مجرب، انواع آسانسورهای باکیفیت و متنوع را اعم از آسانسورهای هیدرولیکی، آسانسورهای مغناطیسی، آسانسورهای کششی و خودروبر را به شما ارائه می‌دهد.

ارائه آسانسور خودروبر

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از اهورا آسانسور با مهندسین آن ارتباط برقرار کنید و پاسخ تمامی سؤالات خود را به دست آورید. مهندسین اهورا آسانسور، بنا بر نیاز و سلیقه شما هر نوع آسانسور خودروبر در سنندج را طراحی و با مناسب‌ترین قیمت‌ها عملی خواهند کرد.

نکاتی درباره آسانسور خودروبر شرکت اهورا آسانسور

نکاتی برای خرید آسانسور خودروبر

  • بهتر است برای ساختمان‌هایی که دارای ۳ طبقه هستند ازسیستم هیدرولیک و برای ساختمان‌هایی که بیشتر از ۳ طبقه دارند از سیستم کششی استفاده می‌شود
  • ابعاد کابین مدل آسانسورها معمولاً حدود ۲٫۵ تا ۳ متر در ۴٫۵ تا ۶ متر بوده و دارای ظرفیتی بین ۲٫۵ تا ۷ تن هستند
  • از این دستهآسانسور می‌توان در مکان‌هایی از جمله پارکینگ آپارتمان‌ها، تعمیرگاه‌ها، انبارهای بزرگ به‌جای رمپ استفاده کرد
  • برق مورداستفاده جهت راه‌اندازی این آسانسور برق سه‌فاز است
  • این مدلآسانسور می‌تواند با کابین و یا بدون کابین و به‌صورت یک پلت فرم اجرا شود
  • برایآسانسورهای خودروبر انتخاب بعضی کمیت‌ها (انتخاب فتوسل‌های پرده‌ای مناسب برای باز و بسته‌شدن درب اتوماتیک کابین، انتخاب پرده نوری مناسب داخل کابین برای تشخیص وضعیت مناسب اتومبیل در داخل کابین، محل مناسب برای نصب شستی‌های فرمان داخل کابین، علائم راهنما و هشدار در داخل کابین و بیرون کابین، سیستم تراز مجدد Releveling و …) مهم و تأثیرگذار است، با ما مشورت کنید
  • نکاتی برای خرید آسانسور خودروبربرای طول حرکت کم (کمتر از حدود ۶ متر) می توان از آسانسورهای هیدرولیک یا کششی استفاده کرد. برای طول حرکت متوسط و زیاد، بهتر است از آسانسورهای کششی استفاده شود
  • هنگام طراحی ساختمان فضای لازم برای موتورخانه در بالای چاه آسانسور، ارتفاع لازم برای بالاسری Overhead و نیز فضای لازم برای چال Pit را در نظر بگیرید
  • سیستم نجات اضطراری (توسط برق اضطراری، باتری، و به‌صورت مکانیکی و دستی) برای مواقع قطعی برق در نظر گرفته شود
  • در صورت وجود فضای بیشتر برای عرض چاه، طراحی کابین به‌گونه‌ای باشد که عرض ۲۷۰۰ میلیمتر برای کابین تأمین گردد تا در صورت نیاز در شرایط اضطراری، راننده امکان پیاده شدن از اتومبیل را داشته باشد

همچنین شما کاربران عزیز میتوانید از سایر خدمات ارائه شده توسط گروه اهورا آسانسور بهرمنده مند شوید، از جمله :

آسانسور خانگی
آسانسور گیرلس
آسانسور کششی
آسانسور غذابر
آسانسور معلول بر
آسانسور شیشه ای
آسانسور خورشیدی
پله برقی
آسانسور باربر
آسانسور صنعتی
آسانسور هیدرولیک
صفحه اصلیتماس